Általános Szerződési Feltételek


1. Webáruház adatai:

A tuttobene.hu webáruház üzemeltetője Szabó Nándorné EV

  • Székhely: 7621, Pécs Hunyadi 2.
  • Adószám: 43099395-2-22
  • Ügyfélszolgálat: +3672226644
  • e-mail: pizza(kukac)tuttobene.hu

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései

2.1. Regisztráció a tuttobene.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték 3190 Ft.

2.4. A Tutto Bene Pizzéria. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Tutto Bene Pizzéria, és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a +36/72/226644  ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. Webáruházunkban lehetőséget biztosítunk elektronikus úton bankkártyával vagy SZÉP kártyával történő fizetésre. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 65 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +36/72/226644  ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Tutto Bene Pizzéria nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:

  • telefonon: +36/72/226644  (azonnali reagálást biztosítunk)
  • email: pizza(kukac)tuttobene.hu  ( emailben jött észrevételeket 24 órán belül dolgozzuk fel)
Felügyeleti szervek:
  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - 1088 Budapest, József krt. 6.
  • Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség - 1052 Budapest, Városház u. 7.
  • Budapesti Békéltető Testület - 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.

Kosár tartalma

Enter your text here